Aktuality Prognostického ústavu SAV
2 mája, 2023
2.5.2023
Dňa 17. apríla sa výskumníčky Prognostického ústavu Centra sociálnych a psychologických vied SAV Lucia Mýtna Kureková, Jana Papcunová, a Lucia Kováčová zúčastnili úvodného koordinačného stretnutia Horizont Európa projektu PACES v holandskom Haagu.
Dňa 17. apríla sa výskumníčky Prognostického ústavu Centra sociálnych a psychologických vied SAV Lucia Mýtna Kureková, Jana Papcunová, a Lucia Kováčová zúčastnili úvodného koordinačného stretnutia Horizont Európa projektu PACES v holandskom Haagu.
21 apríla, 2023
21.4.2023
V spolupráci s inštitútom HIVA-Katolícka univerzita Leuven sme v rámci projektu ISKILL pripravili novú štúdiu o vzťahu medzi sociálnym dialógom a prístupe ku vzdelávaniu dospelých.
V spolupráci s inštitútom HIVA-Katolícka univerzita Leuven sme v rámci projektu ISKILL pripravili novú štúdiu o vzťahu medzi sociálnym dialógom a prístupe ku vzdelávaniu dospelých.
16 apríla, 2023
16.4.2023
V nasledujúcom školskom roku vypisujeme nové témy dizertačných prác so spolupracujúcimi vzdelávacími inštitúciami.
V nasledujúcom školskom roku vypisujeme nové témy dizertačných prác so spolupracujúcimi vzdelávacími inštitúciami.
30 marca, 2023
30.3.2023
Gratulujeme našej kolegyni Ivane Studenej, k vydaniu knihy „Lifelong Learning, Young Adults and the Challenges of Disadvantage in Europe“. Na knihe sa podieľala ako editorka spoločne s John Holford (University of Nottingham), Pepka Boyadjieva (Bulgarian Academy of Sciences), Sharon Clancy (University of Nottingham) a Günter Hefler (3s) a je spoluautorkou niekoľkých kapitol publikácie.
Gratulujeme našej kolegyni Ivane Studenej, k vydaniu knihy „Lifelong Learning, Young Adults and the Challenges of Disadvantage in Europe“. Na knihe sa podieľala ako editorka spoločne s John Holford (University of Nottingham), Pepka Boyadjieva (Bulgarian Academy of Sciences), Sharon Clancy (University of Nottingham) a Günter Hefler (3s) a je spoluautorkou niekoľkých kapitol publikácie.
23 marca, 2023
23.3.2023
Slovenská republika v porovnaní s priemerom krajín EÚ v účasti detí na predškolskej výchove a vzdelávaní dlhodobo zaostáva. Účasť detí na predškolskej výchove a vzdelávaní je jednou z oblastí, prostredníctvom ktorej je možné demonštrovať štrukturálne nerovnosti medzi rómskou a nerómskou skupinou obyvateľov.
Slovenská republika v porovnaní s priemerom krajín EÚ v účasti detí na predškolskej výchove a vzdelávaní dlhodobo zaostáva. Účasť detí na predškolskej výchove a vzdelávaní je jednou z oblastí, prostredníctvom ktorej je možné demonštrovať štrukturálne nerovnosti medzi rómskou a nerómskou skupinou obyvateľov.
Medzinárodné projekty
There are no posts on the list.
APVV projekty
There are no posts on the list.
EŠIF projekty
There are no posts on the list.
VEGA projekty
There are no posts on the list.